esmaspäev, 18. märts 2013

Eestlane olla on uhke ja hää...

Reykjavik on Tallinnast ~ 2500 km kaugusel, ent sellest hoolimata tähistasime 24. veebruaril Eesti Vabariigi 95. aastapäeva. Siinne Islandi eestlaste kogukond, kes aeg-ajalt toredaid üritusi korraldab, organiseeris meie vabariigi aastapäeva puhul piduliku koosolemise ühes Reykjaviki kesklinna hotellis. Minu kallid majanaabrid olid sellest üritusest väga vaimustatud ning küsisid isegi, kas nad tohivad kaasa tulla. Kuid see õhtu oli vaid eestlaste jaoks. Mulle tegi head meelt see, et teised rahvused on minu kodumaa sünnipäeva puhul sama elevad kui mina. Prantsuse tüdrukud aitasid mul end pidulikuks õhtuks valmis sättida ning saatsid meid kilgetega teele. Nii me kolm eestlast siis läksime - mina, Reeli ja Martin. 

Veetsime kena õhtu. Laual olid suupisted, pokaal veini, maiustused kodumaalt, ümberringi eestlased ning kõrvus üksnes ilus emakeel. Eestlasi külastas pidupäeva puhul ka Eesti aukonsul abikaasaga. Vaatasime ka presidendi kätlemist ning Aktuaalse Kaamera uudiseid. Vahva, et eestlased hoiavad oma kultuuri ka kodumaalt eemal olles!

Kui süda on suur, siis on vahemaad väiksed.
(Laulust "Minu inimesed"/ Jarek Kasar)



Islandi eestlased ja Eesti aukonsul abikaasaga

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar