kolmapäev, 17. aprill 2013

Eriskummaline vaikus, vihm ja lumi

Eile paistis terve päev väljas päike. Ilm oli imeilus, soojakraade 8 ringis. Tegin jalutuskäigu õhtuses Reykjavikis ning ühel hetkel tabasin end mõttelt, et täna on kõige ilusam õhtu, mida olen Islandil kogenud. Mitte ühestki küljest ei puhu tuul. Mind ümbritseb eriskummaline vaikus.

Öösel kuulsin, et väljas sajab vihma. Sadu jätkus ka hommikul ja lõunal. Pärastlõunal sadas juba lund, õigemini lörtsi. Kui seda aknast nägin, olin end just riidesse sättinud, et minna jooksma, hoolimata sellest, et teadsin, et väljas tibutab vihma. Island on täis üllatusi! Olin andnud endale lubaduse täna joosta. Nii ka tegin. Jooksin ilma kindla sihita mööda värvikirevate majadega täidetud tänavaid, läbimärjana ja õnnelikuna. Ma ei karda külma! Olen põhjamaa tüdruk!

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar