laupäev, 13. aprill 2013

Pärast esimest work camp´i, 17-24. märts

Minu esimene work camp lõppes pühapäeval, 17. märtsil. Nägin peaaegu kõiki oma vabatahtlikke veel viimasel õhtul jazzkontserdil. Tegemist on igal pühapäeval toimuva tasuta kontserdiga, kus olen üsna tihti käinud. Jätsin jazzil hüvasti Satty ja Soo´ga, kes sõitsid lennujaama esmaspäeva varahommikul, enne kella 5. Soo ööbis veel koos teistega (teised kõik jäid Reykjavikki kauemaks) Harbour House´s ning Satty kesklinna hotellis. Sain Soo ja Giacomoga kokku enne jazzi, õhtu oli väga väga külm ning nägime erakordselt võimsaid virmalisi. Virmalised olid nii aktiivsed ja hästinähtavad, et me ei pidanud minema kuskile, kus oleks pimedam, jalutasime lihtsalt mööda Reykjaviki tänavaid ning imetlesime seda kaunist vaatepilti taevas. Soo andis mulle kaks väikest armsat ümbrikut tänusõnadega, ühe mulle ning teise palus Juline´le edasi anda. Giacomo lisas omalt poolt, et ma avaksin ümbriku alles järgmisel hommikul. Nii ka tegin.

Daphne, Giacomo ja Sun võtavad osa veel ka järgmisest work camp´ist, mida juhivad Ellen ja Katka. Sun otsustas alles siin olles, et jääb Reykjavikki veel kaheks nädalaks, teised kaks olid ennast juba varem teise work camp´i registreerinud. Pärast teist work camp´i sõidab Sun Ameerikasse, et külastada Austinit. Katerina jääb veel nädalaks Islandile, et külastada omal käel Akureyri linna (suuruselt teine linn Islandil ning nii-öelda Põhja-Islandi pealinn) ning Austin sõidab tagasi koju teisipäeval.

Pärast work camp´i oli mul nädal aega puhkust. Esimestel päevadel puhkasin end korralikult välja. Kaks eelmist nädalat olid väga intensiivsed, sündmusterohked ning põnevad. Esmaspäeval kirjutasime Juline´ga work camp´i aruande ning kandsime toidukulud eelarve tabelisse. Nägin nädala jooksul veel vilksamisi oma vabatahtlikke ning teisipäeval tuli Austin White House´i Juline´le ja mulle head aega ütlema.

Laupäeval veetsin toreda päeva oma majanaabri ja mulle heaks sõbraks saanud hollandlanna Elleniga. Jalutasime pika tee Reykjaviki loomaaeda, kus veetsime toreda pärastlõuna. Tegelikult ei ole Reykjaviki loomaaed see õige loomaaed nagu meil Tallinnas. Tegemist on pigem farmi meenutava pargiga, kus elavad jänesed, hobused, sead, kitsed, lehmad, hülged, põhjapõdrad ning mõned kalad, roomajad ja linnud. Lisaks olid loomaaias mõned vahvad tegevused ja atraktsioonid lastele :)

Reykjaviki loomaaed
Pühapäeval sain kokku oma work camp´ist kreeklanna Katerinaga, kellega sõime koos lõunat ning võtsime ette pika jalutuskäigu päikselises kuid jahedas Reykjavikis. Õhtul käisime oma vabatahtlikega kõik koos (mina, Juline, Katerina, Daphne, Sun ja Giacomo) kinos ning seejärel taaskord pühapäevasel jazzil. Järgmise päeva varahommikul ootas Katerinat ees tagasisõit koju ning mina sõitsin järgmisesse work camp´i, mis asub 45 km Reykjavikist. Daphne, Sun ja Giacomo jäid veel nädalaks Islandile. Sellest, kuidas möödus minu teine work camp kirjutan juba järgmises postituses.
Koos Katerinaga päikselises Reykjavikis, 24.03.13

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar